Retningslinjer for besøg på Museet

Vi følger sundhedsmyndighedernes anbefalinger og vejledninger og har indført en række tiltag, der gør et besøg på Gentofte BrandMuseum sikkert og forsvarligt.

• Der vil være åbent for besøg af grupper, som på forhånd har booket en tid, senest to uger forud for besøget.
  • Gruppen må højst bestå af op til 10 personer.
  • Som en følge af de økonomiske konsekvenser af nedlukningen m.v. ser vi os nødsaget til at tage entre således:
    • 1-3 personer – i alt 200,- kr.
    • 4-6 personer – i alt 400,- kr.
    • 7-10 personer – i alt 600,- kr.
  • Der skal bæres mundbind under hele besøget. Såfremt det ikke er medbragt, kan det undtagelsesvis udleveres (for 10,- kr./stk?).
  • Hænder afsprittes forinden rundvisning.
  • Berøring af de udstillede genstande er – modsat normalt – ikke tilladt!
  • Besøg af børnehaver eller skoleklasser eventuelt efter særlig aftale. Kontakt museet.

Som gæst på Gentofte BrandMuseum beder vi dig følge sundhedsmyndighedernes anbefalinger og vejledninger:

• Bliv hjemme, hvis du har symptomer på COVID-19. Det gælder også milde symptomer.
  • Vask dine hænder ofte – eller brug håndsprit
  • Host i dit ærmet ikke i hånden.
  • Hold mindst 1 meters afstand til andre gæster og til museets medarbejdere.

Visits: 802